سلام
دوستان کسی چسبندگی جزئی
جفت داشته؟
خطرناکه؟

۱ پاسخ

من چسبندگی اینکرتا داشتم و احتمال برداشتن رحم بود ولی خدا رو شکر سزارین شدم مشکلی پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۷ ماهگی