این سونو رو کی دادی عزیزم؟ سمانه ورناصری اومدع؟ اخه یمدت هرچی ما زنگ زدیم میگفتن نیستش
مامان دلاریس پسرم 35هفته 2500بود 4کیلو دنیاامد 3هفته انقد تقویت شدم روزی چندتا بستنی اجیل همش دیزی قلوه هرروزم قلوه بود چون کمخونی داشتم و کپسول یوویتال میخوردم
اره دنیا امدنی
بچه من موقع تولد ۲ کیلو بود🙈
نه خوبه عزیزم منم ۳۴هفته ۲۵۰۰ بودم
نه وزنش خوبه هنوز ۳۵هفته ایی
دختر من 2700بود
نه عزیزم بچه داداش من۲۹۰۰ بود موقع تولد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.