سلام مامانا وزن بچه ام چطوره؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

کجا میفرسته سونو؟
یه سوال دیگه دکتر همه رو سزارین میکنه درسته؟
من از طبیعی میترسم🥺

پیش دکتر رقایی میری؟
دکتر منم هست بیا همو دنبال کنیم
من فردا میشم ۳۳ هفته و ۱روز
وای اینقدر دوست داشتم بفرستم سونو وزن اما نفرستاد ویزیت بعدیم ۱۸ ام هست میشم ۳۴ هفتم و ۴ روز فکر کنم دیگه بفرسته نه؟

خوبه عزیزم

عزیزم یذره کمه

این سنو چند هفتگیته؟

دوکیلو دویست پنجاه گرمه

خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱ ماهگی
مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 روزهای ابتدایی تولد