مامانا اب با چی میدین چه شیشه ایی؟؟




شیرخشک وزن کمکی

۱۴ پاسخ

من با دارو خوریش میدم قندداغ خوری ام بهش میگن فکر کنم

دکتر گفت باید فنجون بده
من با استکان میدم باحال میخوره

من با قطره چکون میدم

لیوان

از کی باید بهشون اب بدیم؟

قطره چکان

با لیوانش

من با هرچی دادم نخورد
با سرنگ میدم بهش

من تازگیا با لیوان میدم

امروز با شیشه شیر دادم پرید تو گلو برا اولین بار فردا با قاشق میدم

من از اول با لیوان دادم که تفاوت اب و شیر بفهمه

ی شیر شیر خیلی کوچیک ۸۰ میل خریدم با اون میدم دستش میخوره بعضی وقتا هم با سرنگ میدم

قطره چکون

با شیشه شیر دادم پرید گلوش داشت خفه میشد با قاشقم و قطره چکونم همه رو تف میکنه

سوال های مرتبط