سلام خانما در هفته من طبیعیه سوزش معده؟

۶ پاسخ

اره عزیزم منم از هفته ۱۷-۱۸شروع شد تا الانم ادامه داره

تو بارداری کلا طبیعیه سوزش معده اینا

آره چون بچه بزرگتر میشه رحم بزرگ میشه به معده وروده فشار میاد غذا که میخوره یا سردلت میسوزه یا انگاری میخواد برگرده یجورایی ترش میکنی عادیه درکل به هرحال یه بچه تو شکمته فشار روی اعضای بدن هست مخصوصا مثانه ومعده

از اولش طبیعیه😂سوزش معده همراه همیشگیته تا آخرش

منم تازگیا همش احساس میکنم معدم ی جوری میشه هرچی میخورم انگار مزه ترش و بد میده 🤦‍♀️😕

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی