آره خوبه ولی نوشته آمونیاک افزایش یافته ببر به دکترت نشون بده
فقط مایع دور جنین زیاده
دیابت باداری داری رعایت کن
سنوپيش كي رفتي
عزیزم یکم خطرناکه مایع دور جنینت خیلی زیاده . ببر به دکترت نشون بده
چند هفته بودید دقیق؟ حجم آمنیوتیک گفته زیاد
مایع امنیوتیک زیاده عزیزم شیرینی جات ومایعات شیرین کم بخور
بنظرم خوبه عزیزم
کی انجام دادی این سونو رو عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.