خانما میشه ی نگا ب سنوی من بندازین خوبع؟؟

تصویر
۸ پاسخ

آره خوبه ولی نوشته آمونیاک افزایش یافته ببر به دکترت نشون بده

فقط مایع دور جنین زیاده
دیابت باداری داری رعایت کن

سنوپيش كي رفتي

عزیزم یکم خطرناکه مایع دور جنینت خیلی زیاده . ببر به دکترت نشون بده

چند هفته بودید دقیق؟ حجم آمنیوتیک گفته زیاد

مایع امنیوتیک زیاده عزیزم شیرینی جات ومایعات شیرین کم بخور

بنظرم خوبه عزیزم

کی انجام دادی این سونو رو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آتامان🤰💙 مامان آتامان🤰💙 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی