۱۱ پاسخ

منم همینطوری ام

وااای🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️منم همینم یه ذره فقط میاد تا چهل روز میمیرم🤦🏻‍♀️

دقیقاً
من تا تصمیم میگیرم برم حموم غسل کنم بیام نماز بخونم همون موقع قولوپ میریزه😵‍💫😵‍💫

من تا چهل روز همینجور بودم
اینم فک کنم همونجور بشه

من دوماهه زایمان کردم هنوز دارم

من تا چهل روز خونریزی داشتم و زایمانم طبیعی بود ولی بخیه خورده بودم که باز شدن از ترس اینکه عفونت نکنه زخمم اصلا نوار نذاشتم خیلی سخت بود واقعا خیلی مراعات کردم. لباس زیر بپوش تند تند عوض کن.

من تا دوماه داشتم

تا ۴۰ روز🙃

من روزی یه دونه میزارم از صبح تا شب بزور‌یکم کثیف میشه

منم همینم تا 40 روزگی ادامه داره

واسه من بعد ۱۵ روز همچنان هس زایمانت چیبود؟من طبیعی

سوال های مرتبط