۸ پاسخ

اره عزیزم

آره گلم بیمارستان امام رضا.ام البنین.قائم اینا رایگانن

جاریم دولتی زایمان کرد به بیمارستان فک کنم چیزی پرداخت نکرد ولی به دکتر به مبلغ ۹ میلیون داده ک بیاد بالا سرش

اره

بله.

نه بابا میگن رایگانه من دوقلوهامو رفتم دولتی گفتن رایگانه مرخص شدنی ۶تومن گرفتن گفتم چرا ۶گفت هزینه بیمارستان تازه بیمع روستایی دارم گفت خانم ۵درصد هزینه پرداخت کردی 🫤🫤🫤🤔

بله

ارررره

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین هفته سی‌وسوم بارداری