۷ پاسخ

خانما من ۱۹ فروردین سزارین میشم کیا با منن؟

من 27فروردین برام تاریخ زده انشالله به موقع بیاد😍

منم ۲۹انتی زده نمیدونم دکتر کی نامه میده میترسم ی وقت زودتربشه

چقدر دیر تا اون موقع زایمان کنی تکلیف چیه !!!

من 21 فروردینم هر بار میگم میگه زوده

چه زود نامه سزارینت و داده
من سر پسرم ۳۶ هفته بودم که رفتم نامه داد

شما سزارین اجباری هستین یا اختیاری؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی