خانما من ۱۹ فروردین سزارین میشم کیا با منن؟
من 27فروردین برام تاریخ زده انشالله به موقع بیاد😍
منم ۲۹انتی زده نمیدونم دکتر کی نامه میده میترسم ی وقت زودتربشه
چقدر دیر تا اون موقع زایمان کنی تکلیف چیه !!!
من 21 فروردینم هر بار میگم میگه زوده
چه زود نامه سزارینت و داده
من سر پسرم ۳۶ هفته بودم که رفتم نامه داد
شما سزارین اجباری هستین یا اختیاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.