کیا نوبت سزارین برای ۴/۴ زدن؟؟

۷ پاسخ

من🥹🥹

برامنو 15تیرزده ولی سزارین میارم احتمالا همو 4/4بشه

من خترم ۴.۴ .۱۴۰۰ اومد به دنیا

۴/۴طبیعی احتمالا میشه، سزارین تو خرداد میشه

مگه نمیگن۴/۴ ممنوعه

برا تاریخ لاکچری😂

ببخشید عزیزم رفتی سونو وزن؟

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن هفته سی‌وسوم بارداری