۴ پاسخ

من ۳۷ و ۶ روز شدم

نه من ۳۷ و۱ شدم

زوده مگر دکتر تشخیص بده دلیل خاصی براش باشه

همه ماماها و دکترا میگن ۳۷هفته بچه کامله پس زود نیست نرماله

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی