خانما ۳۷ هفته و ۴ روز زوده برای سزارین شدن؟

۷ پاسخ

خوبه دختر منم۳۷دنیا اومد مشکل نداشت

اره ۳۸ هفته تمام بهتره ، چون چند نفر دیدم دستگاه رفتن 🥲

نه من زایمان قبلیم همین بود

شما صبر کردی ۳۸ هفته کامل بشه برو بازم هرچی دکترت میگه

بزار ۳۸ وارد بشی بهتره

منم دکترم همینو گفته برا زایمان

نه خوبه.خواهرم همین هفته زایمان کرد بچشم دستگاه نرفت

سوال های مرتبط