۱۰ پاسخ

هنوز زوده

منم این تایم سزارین میشم دکترم نامه داد منتها این سن بر اساس ان تی

نه گلم خوبه

ن گلم فک نکنم مشکلی باشه

۳۸ بهتره

نه اصلا

ایرادی ک نداره ولی‌من دوست دارم تو ۳۹ سز بشم

دکترت میگه یااختیاری، میری

نه عزیزم نگران نباش ایشالله به سلامتی

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن هفته سی‌وچهارم بارداری