۳۷ هفته و ۴ روز وزن بچه هم خوب باشه سزارین میکنن؟

۷ پاسخ

الکی و بی دلیل بچه رو زود در نمیارن

ولی دکتر من کفت تا ۳۸هفته تموم نشه بچه اماده ی بیرون اومدن نیست و مغزش یه سری قسمتاش تا اخر ۳۸هفته تکمیل میشه
نمیدونم والا میخواست منو قانع کنه بچه رو نگه دارم تا ۳۸یا راستشو گفت

اره من واسه ۳۶ و سه روز وقت سزارین دارم، دوقلوام

من 37 هفته و یک روز وقت سزارین دارم

منم 37هفته و5روز وقت سزارین دارم

میگن قانون جدید اومده ۳۹ هفته سزارین میکنن

مال من همین الانشم اوکیه گفت به وزن نیس ریه بچه باید تکمیل شه زردی زیاد میشه زود دربیارم و … تا به ۳۸ هفته نرسی سزارین نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی روزهای ابتدایی تولد
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی