الکی و بی دلیل بچه رو زود در نمیارن
ولی دکتر من کفت تا ۳۸هفته تموم نشه بچه اماده ی بیرون اومدن نیست و مغزش یه سری قسمتاش تا اخر ۳۸هفته تکمیل میشه
نمیدونم والا میخواست منو قانع کنه بچه رو نگه دارم تا ۳۸یا راستشو گفت
اره من واسه ۳۶ و سه روز وقت سزارین دارم، دوقلوام
من 37 هفته و یک روز وقت سزارین دارم
منم 37هفته و5روز وقت سزارین دارم
میگن قانون جدید اومده ۳۹ هفته سزارین میکنن
مال من همین الانشم اوکیه گفت به وزن نیس ریه بچه باید تکمیل شه زردی زیاد میشه زود دربیارم و … تا به ۳۸ هفته نرسی سزارین نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.