من دخترم بزرگ نیس اما شنیدم اوایل بلوغ دخترا معمولا بهم ریختگی یا کم و زیاد پریودی طبیعیه ولی باز میگی چند ماه نشدع یه دکتر ببر چکاب بشه بگو بهش
ببین طبیعیه اوایل پریود همینطوره معمولا چون هیچ تخمک گذاری وجود نداره که سیکل منظم داشته باشه فقط پریوده بدون تحمک ولی خب بازم برا اطمینام بد نیست دکتر ببری اما نگران نباش
بنظر من طبیعی من خودم 14 سالگی پریودشدم بعد مثلا یک روز لک میدیدم بعد دیگه خبری نبود تا 3 ، 4 ماه بعد دوباره یه لک دیگه حدود یک سال شاید کمتر طول کشید تا پریود منظم شدم
من خودم یادمه اولین بار لک دیدم بعد چندوقت پریود شدم
من خودم یادمه اولین بار که پریود شدم کم بود در حد لک بود بعد یکسال کامل نشدم بعد یکسال منظم شدم
عجله نکنین اوایلشه طبیعیه
سال اول بینظمی زیاده
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy
چون اوایل پریودیشه کمی بهش زمان بده
حتما ببر دکتر
اره دیگه ببر دکتر
یا با دکتر انلاین مشورت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.