۳ پاسخ

ما ک دهک یکیم چیزی ندادن 🤣

جایی نیست ک بری برا اقدام اطلاعات ک تو بهداشت ثبت میشه از اون طریق خودشون واریز میکنن

اگر دهک زیر ۵ باشه خودشون می‌ریزن

سوال های مرتبط

مامان نیهان👼💕 مامان نیهان👼💕 ۱۷ ماهگی