دخترمن هیچ کدومو نگرقت خیلی دوس داشتم شیرش بدم نخورد خوردا ولی بالا میاره منم گذاشتم خشک شد
دقیقااااااااا اونی که ازش میخوره فرمش خوبه خوشگله😂اون یکی انگار مال بزه😂🤧
😂😂😂😂
پاره شدم از خنده خدا نکشتت🤣
😂😂😂😂بزوربدش من بچه اولم سرش کوچیک بودندادم نخوردکه نخورد
😂😂😂😂خب حداقل بدوش وگرنه همینجوری کوچیک و بزرگ میمونه دختر
اونیکیو هم سعی کن بدی بخوره شیرتخشکنشه خدای نکرده
😂😂😂
مال من بدتره حالم به هم میخوره از خودم🤣🤣🤣🤣
سفته یعنی خوب بدوش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.