کیا با اپیدورال زایمان کردن؟خوبه؟

۷ پاسخ

من
خداییش خیلی خوب بود.تا ۵ سانت درد کشیدم بعدش اپیدورال گرفتم.خیلی روی کم شدن دردام تأثیر داشت و اینکه موقع زایمان واقعا هیچ دردی نکشیدم و فقط فشار سر بچه رو توی انقباض ها حس میکردم

فقط باید به موقعش زده بشه

ببین من دیروز با اپیدورال زایمان کردم
اگل از همه بگم چند نوعه
یکی میزنن تو سرم که اون اصلا کارایی نداره
مال منو زد تو کمر
تا4سانت بااینکه زایمان دومم بود بیچاره شدم از درد
اما تا زد 1ساعت خوابیدم راحت بعد چندتا اسکات و فول شدم
معتینه رو اصلا دردشو متوجه نمیشدم
فقط زورهارو متوجه شدم
عاایه واقعاً

جاریم با اپیدورال بود بازم خیلی زجر کشید تا دنیا اومد اسم زایمان میاد همش میگه مردم و زنده شدم خواهرم دو تا سزارین کرده به منم میگه برو سزارین راحته

اینجور که تو کلاس بهم یاد دادن گفتن بین مهره ۴ و ۵ زده میشه ، مقدار موادی که تزریق میشه یک سوم سزارین هست ، درد رو کامل تا سه چهار ساعت صفر می‌کنه
چندین بار هم میشه تمدید کرد اگه زایمان طول بکشه از چهار پنج سانت به بعد میتونی بزنی ، هیچ عوارضی هم نداره اگه کمر درد بعضیا میگن دارن بخاطر اینکه که چند ماه کمر وزن سنگین شکم رو تحمل کرده و خب زایمان کرده درد اونه نه درد آمپول ، آمپول هیچ عوارضی نداره به شرطی که بعد زایمان تا چهار ساعت زیاد حرف نزنی و سرت رو تکون ندی نسکافه و چایی پر رنگ و نوشابه که گازشو گرفتی قراواااااااان بخوری که هی بری جیش کنی از بدنت دفع بشه تا ۷۲ ساعت هم همینجوری کافئین بخوری دیگه هیچی عوارض نداره

من با کلی هم پارتی و بهترین دکتر انجام دادم

یمی از دوستام گول اپیدورال رو خورد ولی زود تر دردش گرفت ۳۶هفته گفتن خوب نیست امپول بزنیم واسه بچه ضرر داره چون داره زود دنیا میاد

سوال های مرتبط