مامانا یه پماد سوختگی خوب معرفی کنید

۱۰ پاسخ

پماد اد و زینک قاطی کن بزن یعنی عالیه من همیشه استفاده میکنم

روغن نباتی بزن

من خودم از پماد کالاندولا یا ان ان استفاده میکنم جواب میده ولی روغن کبد ماهی رو شنیدم آب رو آتیشه

من دخترم سوخته...اسهال داره.هیچی جواب گو نیست فقط شربت معده...دوبار زدم قرمزی و التهابش کمترشد‌

سوختگی کجا عزیزم

همه نوع زدم هیچکدوم به اندازه ان ان جوابگو نیست

پماد بتامتازون با هیدروکورتیزون ترکیبی بزن عالیه

سودو کرم

فیروز خیلی خوبه

ان ان هم خوبه

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز ۱ سالگی
مامان ماهان 🩵ماهلین مامان ماهان 🩵ماهلین ۲ سالگی