شربت آزیترومایسین خیلی خوبه ول برو ب دکتر بگو بهت بده...من دخترم اینقدر بد سرفه میکرد تا بالا میاورد بردم دکتر همین شربت داد سه روزه خوب شد
اتفاقا پسر منم سرفه خلط دار میکرد دادم بهش با به دانه بهتر شده نمیدونم چرا یهو سرفه کردنش شروع شد همه چی اوکی بود اصن ن تب داره ن ابریزش بینی هیچی فقط سرفه شدید
اره من دخترم سرفه شدید داشت بهش دادم خورد خیلی تاثیر داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.