منم میخواستم ماشین شارژی بگیرم ولی دیدم الان ب دردش نمیخوره طلا گرفتم یادگاری بمونه... یه جشن خانوادگي گرفتم خیلی خوش گذشت
بنظرم اگ تونستی علاوه بر عکس یه کلیپ هم بگو بگیرن ازش تو کلیپ یه تولدت مبارکی چیزی بگو یادگار بمونه من ک این کارو کردم
پذیرایی هم چند مدل فینگر فود درست کردم و شربت و ژله و میوه
گیفت هم گرفتم براش
آتلیه ببر هم عکس بگیر هم ی کلیپ خانوادگی با خودت و پدرش
سخت نگیر عزیزم آدم یا باید دستش پر باشه یه تولد تروتمیز بگیره یا بیخیال بشه ان شاء الله سالهای بعد دستت پر بود جشن درست بگیر بزرگ ترم میشه خودشم ذوق داره و یادش میمونه منم چن روز پیش یه کیک و کلی بادکنک و اینا گرفتم بردم خونه مامانم آخرهفته ها همه آجیام و بچهاشون هستن دیگه دورهم یه کیک خوردیم و آهنگ و بچها شادی کردن و تمام و دیشبم بردم آتلیه عکس های خوشگل گرفتیم همین عکسا براش میمونه.. توهم سخت نگیر
اینکه میگید بچه درکی از تولد نداره درست نیست وقتی جنین تو شکم ما احساسات ما رو می فهمه چطور ممکنه
درضمن پیرمن یکساعت بخاطر تم تولدش ذوق میکرد و دورش می چرخید خیلیم خوش گذشت فقط زیاد شلوغش نکردم ک اذیت نش
من ک تولد نگرفتم چون بچه یک ساله هیچ درکی ازش نداره بجاش کادو براش خریدیم و رفتیم اتلیه
من آتلیه بردمش یه جشن فامیلی گرفتم ولی پشیمونم کاش خودمون سه تا میگرفتیم اولین تولدش رو
منکه هنوز اتلیه نبردم، شوهرم همش میگه ندارم 🤬
کادو و اتلیه و
تولدم فقط پدرمادرخودم و پدرمادر همسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.