کی مث من ازساعت 3/30بابچش بیداره تاالان؟

۴ پاسخ

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

من.دیوانع شدم..نمیخابه.همشم نق

من دیوانه شددددددم بخدااا نمیدونم دیگه چقد نق تحمل کنم

من بدبختتتتتتتت از شیر شب ی هفته گرفتمش زلیلم کرده از س و نیم النن بیداره رو نامه انقد نق زدن انقد نق زدن از س نیم هی تابش دادم شیر ندادم ۵ و نیم بش دادم دی زلیلم کرده بود
ساعت ۱۲ و نیم شیر بش میدم تا ۶ و نیم میخابید نمی‌دونم چشهههه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان آیسا مامان آیسا ۲ سالگی
مامان Sevda🫀✨ مامان Sevda🫀✨ ۱ سالگی