۵ پاسخ

من یک هفتس اینجورم فکر کنم بدن داره برا زایمان اماده میشه
هفته پیشم به دکترم گفتم اسهالم فلان توجهی نکرد احتمالا عادیه
البته منم سزارینم

عزیزم برو دکتر

منم چند روزه اسهالم کمرمم درد میکنه هیج جوره ساکت نمیشه

منم سزارینی م ولی بیشتر از کمر خیلی واژنم میسوزه و ول میکنه

عزیز از علاعم زایمان

سوال های مرتبط