دیروز واکسن ۴ماهگی دخترمو زدم تا کی باید بهش استا بدم؟؟

۴ پاسخ

من واکسنارو ک میزدم با ی روسری میبستمش.. تکون که نمیخورد دردش نمیومد و بهترم میخوابید.. حدقل روز اول ک بیقراریش بیشتر بود

همون روز و فرداش
روز اول بنا به میزان تبش.. 4 ساعته بده و روز دوم فاصله زمانی رو بیشتر کن
روز اول پرس سرد بزار روز دوم گرم

عزیزم قد و وزنش چقدر بود

تا وقتی که دیگه تب نکنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی😇 مامان نی نی😇 ۳ سالگی