۵ پاسخ

نوش جان
مبارک باشه

نوش جان

به به نوش جان،مبارک باشه 😍🥰❤️

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی
@zargol02

نوش جانتون🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام❤️💕 مامان امیرحسام❤️💕 ۱ سالگی