سفیکسیم 400 عیب ندارع تو بارداری

۸ پاسخ

منم دومین باره میخورم بخاطر عفونت ادرار

من عفونت ادرار داشتم خوردم تو ماه نه

من تا الان دوسری خوردم یه بار ۱۰ هفته یه بار هفته پیش گلو درد چرکی شدید داشتم

روزی یکی

من خودم ازمایش دادم عفونت دارم از امروز باید بخورم

ن عزیزم مجازه در مواقع ضروری مثل عفونت حتما باید بخوری چون زایمان زودرس داره عفونت

نه مجازه

باید با تجویز دکترت بخوری سر خورد نخور

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان اِلوینم❤️😘 مامان اِلوینم❤️😘 ۲ ماهگی
مامان mahva🌙❤️ مامان mahva🌙❤️ ۱ ماهگی
مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد