دختر من پنج ماه داره هنوز همینطوریه
همینجوری میشه حداقل تا سه ماه هست اصلا بهش درست نزنید فکر کنید نیست
یکم دیرنیست برای بسته شدن؟شایدم برای پسرمن زودچرکش ریخت بیرون ولی دکترنشون بده سیاه شده حالاچیزی نیست نهایت یاعفونت ریزی کرده یاطبیعیه
سیاه شده حتما یه دکتر ببر عزیزم اینجوری میشه ها ولی اون سیاه رو نمیدونم
بر همه اینطوره بسته میسه خودش نگران نباش
چیزی نیس خوب میشه فقط اصلا دست بهش نزن
عفونت کرده
اصلا دست بهش نزار
بچه ی منم همینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.