جای واکسنش اینجوریه شده چرا

تصویر
۲ پاسخ

طبیعه عزیزم اصلا بهش دست نزن

طبیعیه عزیزم تو همون بیمارسانم میگن ممکنه بعد دوماه جاش اینجوری بشه

سوال های مرتبط

مامان 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂👼🏻🤍 مامان 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂👼🏻🤍 ۹ ماهگی
مامان ساواش👶🏻♥️ مامان ساواش👶🏻♥️ ۱۱ ماهگی
مامان نی نی(علی🩵) مامان نی نی(علی🩵) ۱۵ ماهگی