مامانای گل نظرتون☺️ کی برم آزمایش؟

تصویر
۱۱ پاسخ

یه هفته، ده روز صبر کنید.
بعد برید آزمایش و سونوی اول رو هم دکتر براتون بنویسه که ۸ هفته برید سونوی قلب رو بدید انشالله.

من دیروز دادم مثب شد😍

سه روز از موعد ت گذشته برو آزمایش بده

مثبته عزیزم یه چند روز دیگه برو ازمایش

بذار دو‌سه روز دیگه برو عزیزم الان بتا کم باشه باز استرس میگیری
مثبت خیالت راحت

چند روز گذشته از پریود

این یه خط شده که. دوتامثبته

بازش نکنین. از لحاظ بهداشتی فک نکنم خوب باشه

روز موعد کیه؟؟

اگه زیر ۵ دیقه هاله انداخته ک مثبته

سلام مثبته عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی