صبحانه پسرک :
آووکادو + سیب+ روغن زیتون

تصویر
۶ پاسخ

نوش جانش

من خودم ازطعم آووکادو بدم میاد فک میکنم بچمم بخوره همینه🤧

عزیزم نوش جونش..اووکادو پختن هم میخاد،ک

به نظرتون براشون بدمزه نیست
من همش فک میکنم این مدل غذاها برای نوزادای خارجکیاس که غذاهای خودشونم همین مدلیه
نه خودمون که اصلا مدل غذاهامون اینطوری نیست و به ذائقه مون خوش نمیاد

عزیزم با این غلظت رو میخوره پسرتون؟
دقیقا هم سن پسر منه کوچولوتون ولی من تا حالا همه چی رقبق دادم حتی سیب زمینی بخار پز کرذم هم با شیر خودم رقیق کردم میرسم اینجوری بدم بمونه گلوش

میگم قیمت آواکادو چنده
کلوی یا دونه ای
من تا حالا نخریدم

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۹ ماهگی