۳ پاسخ

بستگی ب وزن تولدش داره
ولی فک میکنم باید یخورته ای بیشتر باشه

بعدشم نگران وزن نباش
مهم سلامتی بچته

پس باید بیشتر باشه
البته نمیدونم ک شیرخودتون‌میدید یا شیرخشک‌
ولی میگن نرمال اینجوره که ۴ ماهگیش بشه دوبرابر وزن تولدش

سوال های مرتبط

مامان آتای مامان آتای ۷ ماهگی
مامان آرتا👼🏻✨ مامان آرتا👼🏻✨ ۱۱ ماهگی
مامان سلین جون مامان سلین جون ۱۳ ماهگی