۶ پاسخ

آره خوبه دختر منم وزن تولد ۲۹۰۰ وزن شیش ماهگی ۷ قدشم ۶۸ شیرخکیه

درمانگاه بهت چیزی نگفت
بنظرم باتوجه به وزن تولدش کمه

ماشالله

عزیزم قد وزن چهر ماهگیش چند بود

آره خوبه پسر منم دیروز زدن واکسن وزن تولدش ۳ الانم ۸.۵بود قدشم ۷۰

چه شیر خشکی میخوره پسر من نان و ببلاک خوشش نیومد شیر خودم همه چی خوردم فقط زیاده قوت نداره

سوال های مرتبط