۶ پاسخ

ببین وزن کلی خوبه چون وزن تولدش خوب بوده
ولی نباید استپ داشته باشه مقدار شیرشو بیشتر کن و غذارو به عنوان کمکی بعداز شیر بده بهش
مولتی ویتامینشو میدی بهش؟مارکشو عوض کن یا زینک هم بده البته باز از دکتر بپرس

از یه سنی ثابت میشه زیاد نمیشه

اگه به خوای همینطور وزن. اضافه کنه که خیلی تپل میشه

خوبه که وزنش

ماشالله خیلی عالیه

شاید رفلاکس پنهان داره

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی