نی نی ۱۱ماهتون ی نیمرو کامل رو میخوره؟

۱۱ پاسخ

دخترمن یازده ماهش بود کامل میخورد ولی الان که یک سالشه نه نصفه میخوره

دختر من اصلا لب نمیزنه

بدون نون اره

اره بعضی وقتا

پسر من کوکو سیب‌زمینی زمینی میخوره نیمرو میخوره ولی تخم مرغ آبپز نمیخوره

اره پسر من میخوره

بدون نون میخوره هم نیمرو هم آبپز با آووکادو پنیر قاتی میکنم خیلی خوب میخوره

بدون نون اره

۱۰ماهشه اره

ارهه خیلی وقته بش میدم

یکسالشه و نمیخوره اصلا

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی