۱۸ پاسخ

سیسمونی آنلاین دارم خواستی درخدمتم گلم قیمتامون واقعاعالیه خوشحال میشم یه سربیاین تاپیک هام 😊

مبارک باشه
قیمتا خیلی بالاس سال 93با4..5 میلیون میشد جهاز خرید الان چند تیکه پول لباسم نیست

منم برا تو دلیم یکم وسایل ضروری گرفتم حتی نصف لباسایی که برا پسر اولم گرفته بودمو نگرفتم شد حدود سی تومن هنوز بهداشتی نگرفتم براش

خواهر سال 1400 کل سیسمونی خرید فقط تخت نگرفت 5 تومن

ساک رو‌چند‌گرفتی

مبارکش باشه
سیسمونی من ۳۰۰ میلیون شد خیلی همه چیز گرونه تازه من سه ماه پیش خریدم
۴ سال پیش با ۶۰۰ میلیون بهترین جهیزیه رو خریدم

مبارکش باشه قربونت برم ♥️♥️منم دارم کم کم میگیرم....ست بیمارستانت چطوره میشه ببینم

مبارکه عزیزم بسلامتی.انلاین گرفتی یا حضوری؟

مبارکش نی نی باش 😍😍

لباساش خیلی خوشمله.. مبارکش باشه
😍😘😘🧿🧿

فدات عزیزدلم و همچنین ♥️😘

اوی خووودااا مبارکش باشه. انشاالله به سلمتی بغل بگیری... منم تازه قصد دارم برم بگیرم بذا پسرم. ولی شوهرم نمیزاره برم فعلا میگه تو ماه هشتی خطرناک بزار هشت پر بشه... اخه من خیلی دردسر کشیدم. یه بار نشتی کیسه اب.. یه بار هماتوم. یه بار خونریزی.. شوهرم دیگه ترسیده.. حساب روزایه بارداریمو از من دقیق تر میدونه

دقیقا من فقط لباساش و‌ساکش و اینا شد ۶ تومن بازم هنوز مونده باید برم داروخونه وسایل بهداشتیو بگیرم😑

بسلامتی دل خوش منم آماده کردم ب زودی گل پسرم ب دنیا میاد ♥️

منم با اینکه بچه سوم بود کندو ضروریات شد ۳۰و خوردای
هنوز ک هنوزه خورده ریزه میخرم

مبارک باشه ب خوشی

ماشالله همش قشنگه خوش سلیقه جان

من خریدم ۲۷۰۰🤣

سوال های مرتبط

مامان ویانا🎀💜 مامان ویانا🎀💜 هفته سی‌وسوم بارداری