اینم از وسایل غذا خوری نی نی ما🥰🥰

بقیه اشم بذارم؟

#سیسمونی #چیدمان_سیسمونی

تصویر
۶ پاسخ

خیلی خوبه که گذاشتی بازم بزااااز😍مبارکه

عزیزم مبارکه
ظرف غذا رو چند گرفتی ؟

مبارکش باشه☺️من هنو هیچی حتی چیا ضروری نگرفتم براش چ خوبه لذت می‌برید

مبارک باشه عزیزم بله بزار😍😍

مبارکش باشه اره عزیزم بزار

اره اره بذار😍😍.

سوال های مرتبط

مامان آریا👶🏻💙 مامان آریا👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی