۱۵ پاسخ

تازه از ۱۶،۱۷ شروع میشه شکم کم کم بزرگ میشه توی این تایمی که هستی چه شکمی آخه😐
تکون هم بستگی به جفت و خیلی چیزا یکی ۱۶ میفهمه یکی بعد از ۲۰ هفته ربطی نداره ولشون کن

توجه نکن به حرف چرت و پرت بقیه بگو باشه کار خودت رو بکن

من نگرانم چرا زیادی گندس
کوچیک بودن که بد نیست
یه دفعه گنده شدن بده
الان بچه زیر 200 گرم ه

این حرفارو به منم میزنن من اصلا محلشون نمیدم خیلی ام گیر بدن یا خودم یا همسرم میگه از نظر دکتر هیچ مشکلی نیست شما اگر فکر میکنید مشکلی هست یه مطب بزنید ما میایم پیشتون ویزیت میشیم انشالله که خیره

بی توجهی کن بهشون اصلا ربطی به این نکات نداره اتفاقا ماهایی که خودمون تپل هستیم بچه ها مون گاها ریز تر از افراد با وزن متناسب می شن . شما که متناسبه وزنت چون بدنت عادت نداره بیشتر وزن را به بچه می دین تا خودتون

شکم اول ۲۰ هفته میفهمن و اینکه شکم کوچیک ربطی نداره به وزنش

منم هنوزهیچ تکونی حس نمیکنم دکترگفت ۲۳ هفته به بعد
منم شکمم خیلی نیست ولی همه آزمایشا و سونو ها همه چی از قد و وزن بچه و...عالی و طبیعی بود.چه ربطی داره؟

واااا ، توجه نکن به حرفاشون
من درست توی ۲۱ هفته متوجه حرکاتش شدم

وا بگو چه ربطی داره ،ن گلم همه مثل هم نیستند خیلی ها شکمشون تا ماه های آخر اصلا مشخص نمیشه باز بعضی ها از همون اول یه تغییری احساس میکنن اصلا ب حرف بقیه نکن فقط ب خودت برس

الهی میفهممت😩

من مامانم سر من هیچکس نمیفهمید که حاملس بعد زایمان منو دیدن خودشم هیجی نگفته بود ب کسی من 3500 بودم

وقتی این حرفو میزنن
خیلی ضایع و مشخص بحث وعوض کن یا هم حین حرف زدن اونا تو کلا به چیز دیگه فکر کن اینجوری نمیشنویشون

جفتت چیه عزیزم؟اصلا نگران نباش من الان با وجودی که داخل ماه شش هستم هنوز شکمم اونقدربزرگ نشده و تا نگم کسی نمی‌فهمه حامله ام توی سونوهامم هرباروزن و رشد بچم عالی بوده خداروشکر به حرفای منفی اصلا توجه نکن تو بارداری فقط از تجربیات مفیدشوندحرفای مثبتشون استفاده کن عزیزم

فوحش بده‌تو‌دلی

شکم منم کوچیکه چون هیچ وقت چاق نبودم ماه های آخر که بچه خیلی وزن میگیره…

سوال های مرتبط