۵ پاسخ

نه بچه دایم میچرخه تو رحم گاهی سفالیک گاهی عرضی گاهی بریچ مشکلی نداره

من از اول سفالیک بوده و هست .
خطری ندارد. پوزیشنه

حالت عادی بچه هی سفالیکه😐

نه عزیزم

نه چه خطری🤭

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری