شماها از این قرصا میخورید تو دوره بارداری؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

من کلسیم میخورم، فیفول میخورم با مولتی ویتامین پریناتال

من قرصم یه مدل دیگس الان یادم نیست اسمش چی چیه😂 ولی اونم آهنه

از ماه هفتم

آره من هماتینیک میخورم

من هماتینیک میخوردم که دکترم گف کم خونی یکم داری اینبار آهن خارجی داده،کلسیمم میخورم یه روز درمیون .د۳ هرروز و مولتی هفته ای ۱ بار.آسپرینم هرشب

نه من اهن شو ففول میخورم این به بدنم سازگار نیست یبوست میگیرم

هماتنیک واسه چیه

هماتنیک رو میخورم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد