۷ پاسخ

خیلی خوبه یجاخوندم یه انسان سالم روزی دوازده گوز باید بزنه👌🏻😂💨

بخاطر کولیکه

عزیزم شیر خودتو میدی عرق نعنا و نبات داغ بخور و شیر بده اگه پلش درد کنه رفع میشه
همچنین روی دلشو به صورت عقربه ساعت دایره وار ماساژ بده بعد پاهاشو به صورت دوچرخه ای یه دونه یه دونه ببر تو دلش بعد سه بار دوچرخه ای دوتا پاشو ببر تو دلش باد معدش دفع میشه
پسر من که خیلی جوابه این کار براش

درخواست میدی🙂

پسر منم خیلی نفخ داره ،بیشتر مال این شیرخشکاس که میدیم ،معده براشون نمونده😄

دختر منم همینحوریه شکمشون باد و نفخ داره

والا دختر منم همش میگوزه😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی