سلام مامانا
زعفران تو جیگر خوبه ؟

۳ پاسخ

نه اصلا بد مزه میشه.زردچوبه ونمک وپیاز کافیه

نه نریز

من جیگر اصلا نخوردم تابحال دوست ندارم ،ولی پیاز خلالی میکنم سرخ میکنم میزارم کنار بعد سیب زمینی نگینی سرخ کنار ،بعد جیگر برا حرارت زیاد تند تفت میدم تا سفید میشه بعد جیگر سیب زمینی فلفل دلمه قاطی میکنم هی تفت میدم زردچوبه فلفل سیاه آویشن زیره سیاه ،ی گوجه هم رنده میکنم درب میزارم زیرش کم حسابی بپزه ،شوهرم میگه خوشمزه است

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان رادوین ❤ مامان رادوین ❤ ۲ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی