نه اصلا بد مزه میشه.زردچوبه ونمک وپیاز کافیه
نه نریز
من جیگر اصلا نخوردم تابحال دوست ندارم ،ولی پیاز خلالی میکنم سرخ میکنم میزارم کنار بعد سیب زمینی نگینی سرخ کنار ،بعد جیگر برا حرارت زیاد تند تفت میدم تا سفید میشه بعد جیگر سیب زمینی فلفل دلمه قاطی میکنم هی تفت میدم زردچوبه فلفل سیاه آویشن زیره سیاه ،ی گوجه هم رنده میکنم درب میزارم زیرش کم حسابی بپزه ،شوهرم میگه خوشمزه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.