۹ پاسخ

من علاوه براین فسقلی یه نوجوون ۱۳ ساله هم دارم باید به اونم برسم..سرکارهم میرم آرایشگاه هروقت مشتری بهم بخوره...خیلی سخت نیست اگه برنامه ریزی داشته باشی...

من عزیزم هیچ کسی روندارم تنهای تنها

من حموم همش خودم تنها میدم میگن بگو بیایم‌کمک ولی خودم نمیگم رووان تورمیکشم میذارم روش میشورم

من ازروز اول تنهای تنها بودم حتی روز بعد زایمان هم کسی نداشتم

🫠من
مامانم شاغله،مادرشوهرمم زیاد در قیدش نیست بگه بیام کمکت..

من تنهای تنها با سه تا پسر
همسرمم صبح ساعت۶ونیم تا عصر سرکار

من مادرشوهرم اینا طبقه پایینمونن ولی بچمو نمیدم بهش چون کثیف نگه میداره🫠
بخاطر همون تنها نگه میدارم و خیلی خسته میشم بعضی وقتا از خستگی گریه میکنم☹️

من
من از خانواده خودم دورم فقط اخر هفته ها در حد يه وعده ميبنمشون
بقيش خونه خودمم همش

منم دست تنهام تازگیا خانواده شوهرمم قر اومدن الان یک ماهه کلا نیومدن نوه رو ببینن😅تو شهر شوهر تنهای تنها

سوال های مرتبط