خانوما موی سک یا گربه نازایی میاره؟

۹ پاسخ

نه . من الان ۲ ساله که گربه دارم. از قبل بارداری تا الان که ۲۷ هفته هستم. تمام واکسن هاش رو هم زدم. مامانم میگفت یده بره باردار نمیشی . وقتی باردار شدم زنگش زدم گفتم بهش گفتم یادته میگفتی گربه نازایی میاره؟ من الان باردارم

نه عزیزم من سگ دارم خیلی از دوستان گربه داشتم ... تو دوره بارداری به گربه های خیابونی نباید دست بزنی یه نوع انگل هست اگه گربه اونو داشته باشه زن باردار دست بزن آلوده بشه سقط میکنه .... چیزی به اسم نازایی با موی سگو گربه وجود نداره

والا مادر من براي كشور فيليپينه هر بار ميريم پيش فاميلامون همشون سگ و گربه دارم هر سالم به دختر عمو پسر عموهام و بچه هاشون اضافه ميشه 😄😄😄

موی گربه به علت اینکه میتونه آلوده به انگل توکسوپلاسموز باشه بله میتونه نازایی ایجادکنه ولی این معمولا برای گربه خیابونیه غالب گربه های خونگی واکسینه

گربه من شنیدم ارع

نمیدونم ولی منم شنیدم

نه من خواهر همسرم سگ داره قبل بارداری دائما پیشش بودم بغلش میکردم دست میزدم بهش الان باردارم
بازم پیشش میرم مثل قبل

اره من مخصوصا درد گربرو خیلی شنیدم

یعنی چی؟

سوال های مرتبط

فــــاطـــــی فــــاطـــــی قصد بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وپنجم بارداری