۳ پاسخ

ببلاک بگیر خیلی خوبه ب خصوص ببلاک کامفورت ک اصلا یک و دو نداره

اپتامیل چون ایرانی نیست کلا کم گیر میاد با دکتر مشورت کن یه چیزی بده که ازیت نشه

من بعد اپتامیل نان گرفتم خیلی خوبه هم وزن دهیش هم روزی یه بار یا نهایت یک روز درمیون دفع داره

سوال های مرتبط