۴ پاسخ

من یه دوره دادم ولی اسهال شد باهاش

دکتر برای پسر من نوشت ولی نخورد

من میدم راضیم
دیگه هیچی نیاز نیست بدی

دکتر سری اول برا دخترم نوشت هم مولتی شو نوشت هم اهن

سوال های مرتبط

مامان زانیار مامان زانیار ۱۷ ماهگی