من یازده هفتع و پنج روزم کی برم سونو ان تی

۷ پاسخ

دکتر من ۱۲هفته و ۱روز نوشته

۱۲هفته و چند روز بری عالیه

بهترین زمان ۱۲ هفته هستش .
مثلا ۱۲ هفته و ۳ روز.
من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم

۱۲ هفته برو بهترین موقس

۱۲ هفته و ۲_۳ روز

۱۲هفته

هفته دیگه برو. دوشنبه یا سشنبه

سوال های مرتبط

مامان جاوید💙 مامان جاوید💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایراندخت👧🏻❤️ مامان ایراندخت👧🏻❤️ هفته بیستم بارداری
مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رضا و نیلا مامان رضا و نیلا ۱ ماهگی
مامان پریاوتودلی🤰🏻 مامان پریاوتودلی🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری