رفقا کسی چت جی پی تی داره برام یه ازمایش و تفسیر کنه

۹ پاسخ

الان حالش چطورع
هنوز بیمارستان هستی؟

اینا رو فقط دکترا می‌فهمن
انگار یه کمخونی سادس
اما اون سی ار پی نشونه التهاب و عفونت

اره گفتم ک ممکنه ی التهابی ی عفونی مثل گوش ..سرما خوردگی ..اداری ک بچه درگیره کرده

خون بدنت پایین ک میشه هموگلوبینت ...تو بدنت ی التهابی ی عفونی داری ک خونت درگیره ممکن ی دندون درد ساده باشه یا سرما خوردگی ....و اینکه پلاکتت هم از حد نرمال بالاتره

عزیزم مشکل خاصی داری ؟

یکی هم اینه

تصویر

یکی هم اینه

تصویر

بفرست من خودم برات بخونمش

ترجمه دارم بده

سوال های مرتبط