اهوازیا دیگه وقت کولره😪🥶

۱۱ پاسخ

بوشهرممم گرمهههههه

ما هنوز پکیج روشنه و شبها زیادش میکنم 🙄

والا ما ساری هستیم امروز خیلییی گرم بود

از الان کولر میزنید 🥲خدا کمکتون
کنه

خدا ب دادمون برسه تابستونو چیکار کنیم

قمم همینه

اره والا

عا پ ای چه هواییه
ما دیشب پنکه زدیم

ما که یه هفتست روشن میکنیم

وای اره گررررمههههههه🙄🙄🙄

ارهههههه😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یوسف مامان یوسف هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی