۶ پاسخ

زوده عجله نکن،بزار تابستون

من دخترمو 18ماهکی گرفتم البته دخترم خودش خودش گرفت پوشک دوست نداشت

ما از دیروز استارت زدیم

خب زوده عزیزم
بذار خرداد ماه بگیرش

خخخخخخ

پس آماده نیست گلم
من چندهفته ست گرفتم

سوال های مرتبط