مامانای ساوه ای کجا برم برا نینیم لباس بگیرم؟

۱۰ پاسخ

عزیز دلم هیچ جای ساوه نه لباس خوب نه سیسمونی درست حسابی پیدا نمیکنی
بهتره بری قم یا تهران

برو تهران اینجا چیزی پیدا نمیکنی

من از ساوه هیچیییی نتونستم بخرم اصلا لباس خوشگل نیست برو تهران بهار

ن قم لباساش قشنگه و جنس خوب اصن من تو ساوه هیچ لباسی ندیدم ک خوب باشه

هیچ کجای ساوه تنوع لباس نوزادی نداره افتضاخ تولید ملائی هم لباساش آشغال و بدر نخوره برو قم یا تهران

ی سر به تولیدی نوین بزن لباس نوزادی های قشنگی داره قیمتشم مناسبه

تولیدی ملائی داخل سید ابورضا هم خوبه جنساش جدیده قیمتاشم مناسبه

من از محمدیان و نزدیک میدون انقلاب یه سیسمونی فروشی هست از اونجا خریدم

سایت ملیکا کیدز عالیه

تاپیکام ببین گلم😌❤️

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری